wtorek, 13 października 2015

Zakopane.

Witam Was kochani ponownie.Ostatnio trochę mało szyłam,ponieważ mnie nie było.Byłam na wycieczce w Zakopanym ,w Bukownie Tatrzańskiej.Było super cztery dni bardzo szybko minęły.Chcieliśmy zwiedzić Kasprowy ale pogoda nie dopisała padał deszcz i była mgła, a przewodnik nam powiedział że w górach pada śnieg.Więc zrezygnowaliśmy i grupą wyruszyliśmy zwiedzać muzea,górskimi ścieżkami.Oczywiście jak wyjeżdżaliśmy pogoda się poprawiła i nawet wyszło słońce.Ale góry jak to góry szybko zapada zmrok i pogoda jest zmienna.Zdjęć nie mam ,bo nie brałam aparatu.Byliśmy też oglądać skocznię Wielką i Małą Krokiew.Ja bardzo lubię góry i ich klimat.Byliśmy w Alei Przewodników Tatrzańskich, oglądaliśmy Pomnik Prometeusz Rozstrzelany.Zwiedzaliśmy na Kalatówkach Pustelnię Brata Alberta.Wycieczkę uważam za bardzo udaną i polecam wszystkim zwiedzanie Zakopanego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz