niedziela, 14 lutego 2016

Spacer

Moi kochani witam Was po długiej nieobecności.Miałam pisać częściej ale jakoś tak wypadło, nawet myślałam o tym żeby bloga usunąć, ale postanowiłam go zostawić.Nie można się poddawać chyba ten brak słońca i ta zima tak na mnie działa.Więc pokrótce czas leci już drugi miesiąc luty nowego roku 2016 .W styczniu coś mnie choroba wzięła prawie cały miesiąc chora na antybiotyku, w końcu wylądowałam u laryngologa.Problemy z zatokami, ale wychodzę z tego organizm musi dojść do siebie.Mój M też chory zapalenie krtani, na antybiotyku,ani gadać nie umiał ale śmiechu z niego trochę było.Moje urodzinki kolejne 18 miałam w styczniu, przeleciało rodzinka się zjechała wesoło było.Dziś pokażę trochę zdjęć z mojego spaceru Park Rozrywki Trzy Wzgórza, tak rzutem na taśmę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz